Centre de recherche interuniversitaire sur la formation et la profession enseignante (CRIFPE)

Votre Flash Player n'est pas à jour. Visitez le site de Adobe pour la plus récente version.

Publication

Tinsley, T. (2019). Language Trend 2019. Language Teaching in Primary and Secondary Schools in England. Survey Report. London, United Kingdom : British Council.

Résumé

The annual Language Trends report is a survey of primary and secondary schools in England, designed to gather information about the current situation for language teaching and learning. 

The 2019 research responds to an ongoing concern about the level of participation in language learning since the subject was removed from the compulsory curriculum at Key Stage 4 in 2004.

Lien

https://www.britishcouncil.org/sites/default/files/language-trends-2019.pdf
Logos des universités associées au CRIFPE

Adresse civique

Université de Montréal
Faculté des Sciences de l'Éducation
CRIFPE
90, avenue Vincent d'Indy
Pavillon Marie-Victorin – C-536
Outremont (Québec) H2V 2S9

Adresse postale

Université de Montréal
Faculté des Sciences de l'Éducation
CRIFPE – C-543
C.P. 6128, succursale Centre-ville
Montréal (Québec) H3C 3J7